İlk hamileliğim çok kötüydü. Artık hiçbir şey çare olmayınca doktorum ‘vücudun bebeği zararlı bir şey olarak görüyor ve zehirlenmiş gibi tepki veriyor. Bulantıdan kurtulmanın tek yolu bebeği almak’ demişti. Benm 26 hafta kadar sürdü. Serum biraz iyi geliyordu. Rabbim yardımcınız olsun çekmeyen bilmez .