Tugce_-2532 kızlar 10 haftalık hamileyim dün kanamam vardı.Hastanye gittim kese etrafında kanamam olduğunu söyledi Protestan hap kullaniyordum İğnesini verdi istirahat edeceksin dedi çok korktum.Basina gelen varmi
Scldgtkn Canım geçmiş olsun o haftalarda bendede vardı istirahat ve hapla geçti çok şükür yemek bol sıvı bol bol dinlenme ve moral iyi gelecektir Allah tamamına erdirsin inşallah