Rozalii-67 20 haftalığım göğüs ucumdan sıvı geliyor 2 günden beri hafif hafif ilk gebeliğim bir fikrim yok 🤷 daha önce yaşayan varmı acaba ?
KuzeyinAnnesi10 Rozalii-67 buyur canım ben sorularını cevaplarım istediğinde yazabilirsin. Gelemsi çok normal hormonların değişiyor oynama bi süre sonra durur yada ucu da kuruyup kalabilir koparma süt kanalların doğuma hazırlanıyor 🥰👌
RM0 Rozalii-67 bende geçen gün bunu sormuştum öyle sıvı gelmiyor ama üç kısmı sarı kuru bişy perşembe randevum var doktoruma sorucam ama buradakiler süt onlar kuruyor demişti hatta ben oynayıp. Çıkartacaktım yara oluyor yapma dediler :)
Kubrakar272727 Rozalii-67 sorun olmaz canım merak etme bendede olmuştu bı önceki gebelikte sıkmamaya özen goster
_ruyaninannesi_ @“Rozalii-67”#p31421161bebegin ilk sütü akiyordur eleme sıkma erken doğumu da tetikliyor Muş
myangelson Rozalii-67 bazı kişilerde gelebiliyor normal bir durummus. Ama goguslerinize elleyip sıkmayın diyorlar erken doğumu tetikleyebiliyormus