Esra1701 Kızlar 5. Haftadayım sanırım daha yeni keseyi gördük ama birkaç kere kahverengi leke geldi bu normal mi?
-Buse35 Esra1701 hastaneye git bende de geldi hastaneye gittim düşük tehlikem varmış muayne edip ilaç verdi bazı şeyleri yasakladı