OYKUmom 2 gündür resmen hafifledim gögüs altındaki baskı gitti çok aşağıya indi bebek . hareketlerinide artık taa aşağıda alt kısmımda hissediyorum buda çok ağrılı hissetmeme sebep oldu .normalmi bu durum acaba 30 haftasını geçirenler
Wera OYKUmom başı yukardayken yanma nefes alma sıkıntılı oluyor pozisyon değiştirmiştir rahatlamışsındır ama haftan erken benimki her hafta değiştirirdi seninki yine döner
OYKUmom Damlacaa benim 2. Gebeliğim bu ilki 25 haftada dönmüştü ayaklarını göğüs altında hissederdim bunda gögüs altında hiç hareket yok tek hareket vajina kısmında buda döndüğüne işaret mi