ozkangulkilic benim ilk gebeliğim deli gibi tatlı istiyor canım 🤣 ilk zamanlar çok değildi ama 14. Haftadan sonra başladı diyebilirim. Cinsiyetimiz kız :) bıraksan bir kilo Nutella yerim o derece her gün tatlı bişeyler yiyordum doktora gidip bir ayda +3 kilo görünce kendimi frenlemeye başladım. 21+2deyiz kayısı hoşafı yaptım bazen ondan yiyorum, canım tatlı isteyince çok durduramazsam yiyorum malesef :) eve çikolata vs almıyorum meyveyle bastırmaya çalışıyorum şimdilik ama ne kadar böyle gider bilmiyorum :)