Kizlar sabah baska marka test yaptim testin hassasligi 25mgl negatif cikti neyse duramadim elimde test varken 2tane daha yaptim digeri sabah yaptigim testten ama biri farkli marka farkli markanin hassasligi yok uzerinde yani ne kadar bcg oldugu diger markadaki test idrari damlattigim anda cikti size resmi birakiyorum yorumlayin adetim 13subatta Rabbim nasip etsin hayirlisiyla da 13de dini nigahimiz oldugu gun de Allah hayirli haberi vermeyi nasip etsin amin hepimize🩵
Bu arada adetimin 16.gunune kadar esim yurt disinda oldugundan birliktelik olmadi 16.gunu sabh oldu 29gunde bir adet goruyorum normal yurmutlamam 15.de baslayip 18.gune kadar devam eder

