snowglobe Anonimml bildiğim kadarıyla spinal de bi kere belden anestezi verilıyo ve doğumdan sonra damar yolu ile ağrı kesici yapılıyo. Ama epiduralde belde boru gibi şey takılı oluyo oradan anestezi yapııyo ve doğumdan sonra da ağrı kesici o borudan belden verilmeye devam ediyor.
Melek2023 Anonimml epidural olmak istedgmi soylemistim doktoruma, onermiyorum dedi kesin bir dille… riskleri var dedi, artı 2.gebeligin dogumun biraz daha kolay olur dedi… yani kisiden kisiye degisiyor tabi,garanti veremez bsy olmaz diye,hak verdim
snowglobe Adabp başında da dediğim gibi bildiğim kadarıyla dedim . ben spinal oldum ve epidural içim böyle duydum