Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 10 yıldır anoreksiya nervoza ile mücadele ediyorum. 5 yıllık evliyim ve artık bebek düşünmeye başladık. Fakat kilo konusu korkulu rüyam olduğu için bu rahatsızlık ile nasıl gebelik geçiririm kendimden emin olamıyorum. Kendime ve bebeğe bir şey olmasından aşırı korkuyorum :( Benim gibi durumu olan veya çevresinde bu hastalık ile mücadele ederken gebelik yaşayan yakınlarınız oldu mu? Sizlerden bilgi bekliyorum, Allah herkesin gönlüne göre versin🧸🤰🏻👼🏻