Laliz uyuşukluk geçmiş miydi ikinciye hamile kaldığınızda doktora da gitmedim uzun zamandır soramadım da normal mi acaba bu kadar uyuşuk kalması bilemedim benimkinde 😅 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, sorunsuz bir hamilelik nasip etsin🤲🏻