Melikeky en başta önlü arkalı olarak düşünüyordum genelde o modellere Baktım hep küçük bizim arabamız yok Her yere bebek arabası ile gidiyoruz en fazla 1 yaşına kadar binerler ona Üstelik öndeki daha ufak duruyor hem zaman açısından kullanışsız geldi hem rahatlık açısından kullanssiz geldi vazgeçtim yan yana bakcam şehrimde yok da ya Ankaradan bakcam yada İnternet den