Tenzileozyilmaz bende 35++5im şuan 2 hafta önce doktorum bacak boyunun 2 hafta geride olduğunu söyledi bende çok üzülmüştüm, diğer ölçümleri normal sadece bacak boyu geri dedi baska doktorada gittim oda aynısını söyledi ama bu önemli birşey değil olabilir dediler çarşamba gunu kontrolüm var bakalım ne diyecekler