Birkaç gündür olmuyordu ağrılarım bugün gene olmaya başladı 35+3 um korkuyorum daha erken çünkü sancı değildir inşallah el bilegim ağrıyor benim de geceleri sıfır uyku bu haftalar zorlu geçecek sanırım 38 gibi alacak doktor sezeryanla Allah hepimize kolaylık versin bebeklere de biraz daha dayanma sabrı 🙈