Merak ettiğim bişey var her sezeryan doğum yapılınca karna bastiriliyor mu benim ilk doğumum da karnıma bastırdilar onu unutamıyorum 2. Hamileyim öyle bişey yapsınlar istemiyorum o yüzden her doktor yaptırmıyorsa hastane ve doktor araştırması yapacağım doktorumdan çok memnunum ama sadece karna bastiriliyor diye ona gitmek istemiyorum