Yerleşme kanaması değil bu. Benim de başıma gelmişti 6.haftada. Plesanta hormon değişiminden oluyormuş. Kahverengi olduğu sürece sıkıntı yok demişti doktorum. 1 hafta sürdü ve bitti.
Ama yine de riske atmamak için takipli olduğun doktora git hemen. Herkesin hamileliği farklı geçiyor. Sadece fazla panik yapma diye söyledim genelde önemsiz oluyor :)