Çocuk istiyoruz bu ay korunmadik Ocak 13 te adet oldum adetin 16 günü 3 gün süren lekelenme yaşadım belki yerleşme kanamasidir sıkıntı vardır diye Dr gittim oda hamile olsan bile kanda da çıkmayabilir ama her ihtimale karşı bakalım dedi ve beta yukselmemis yani gebelik yotu adetin geçerse gel dedi ve ben dün akşam göğüs ucumda islaklik farkettim mutfağı toplarken bı kaç gün oncedeaynisi oldu ben Su sicrattigimi düşündüm önemsemedim akşamda aynı olunda göğsümü çok hafif sıktım süt ya da benzer birşey geldi bilgisi olan varmı bu bir gebelik belirtisi mi aslında 2 tane çocuğum var benim ilk gebeliğim değil ama daha önce hiç böyle birşey yaşamadım lütfen bilenler yardımcı olabilirmi