Gece de 2 de çok sancım başladı sancı mı değil mi ondan da emin olamıyorum lütfen bilenler yaşayanlar aydınlatabilir mi karnım aşırı sert gece deden beri hiç düzelmedi. Karnımdan sırtımın ortasına doğru ağrı var mideme ağrı giriyor. Sürekli afedersiniz büyük abdestimi yapıcakmış gibi sancı hissediyorum daha 33 haftalığım perşembe günü kontrolüm vardı ama sıkıntı yok denilmişti. Ne yapmalıyım bilmiyorum