Kızlar ben perşembe günü 15 değerle hamile olduğumu öğrendim bu benim 4. Hamileligim ama diğerleri yasamadi kalbi durdukları için hep kürtajla alındı şuan 4+2 hamileyim ve hiç bir belirti yok arada bir kasık ağrısı o kadar onunda dışında hiç bir belirti yok bu da benin morali çok bozuyor var mı benim gibi belirtisi olmayan