Ayya ben de aynı durumdayım canım 35.haftadayım günlerdir sancı çekiyorum doktorum kalkma full yat dedi bir fitil bir de ilaç verdi onları kullanıyorum bi 10 gün tutabilirsek içerde en azından küvez riskini atlatalım dedi pisikolojik olarak çok yıprandım geceleri kasılmalardan bel ağrılarından gözüme bir damla uyku girmiyo bir de bebeğime çok üzülüyorum biraz daha kalsın istiyorım kilo alması için Allah sabır versin bize :(