mystery00 ayaklar aşağıda doğum yerinde poposu var demek bu kişiler normal doğum yapamıyor maalesef ters bebek dedikleri bu sezeryan için de kesikleri bir tık daha büyük olabiliyor bazen ve baş yukarıda olduğunda bebiş ayağıyla çok fena vuruyor aşağı aşağı ama seninkinin pozisyonu en doğalı Baskı olur ama oda normal makat gelişte ayağıyla aşağı tekme atmadı emin ol daha fena benimki 20 de baş aşağıydı ayrıca serklajlıyım doktor bu çok normal doğum olacak diye bir şey yok o teyzelerin çay içerken uydurduğu bir şey normal duruş pozisyonu baş geliştir ve %70-80i 20 de döner dedi sonra 27 de aşırı baskı acı hissettim her harekette çıkacak gibi doktora gittik bebişkom makat geliş dönmüş 🤦🏼♀️ yine bir zararı yok ama bir tık zor ve zaten normal doğum istemiyorum korkmayın yani sizde😊