Duygu8733 Merhaba hamileyken hangi şampuan ve sabun kullanıyorsunuz en doğalı hamgisi ben arkasındakı kımyasalları tek tek arastırmaktan hıc bısey kullanamaz oldum ıkılı testte sıkıntı oldugu ıcınde çok pimpirikli oldum varmı önerebilceğiniz ürün
Elifece Duygu8733 la Roche posey diye bir marka var . Eczanelerde satılıyor sadece . Ben yıllardır kullanıyorum çok memnunum her ürününden . Şampuanı YÖK ama vucüt jeli var , genital bölge temizliği içinde uygun . Şampuan olarak bebe şampuanı kullanıyorum ☺ Yves rocher ‘ın ürünleri kimyasalsız fakat şampuanı saçımı aşırı kuruttu o yüzden memnun kalmadım
gizem Duygu8733 yves rocher şampuan alıyorum öyle devasa bir fiyatı da YÖK, bitkisel. O markanın duş jeli de var ama marcellias mı ne var ya ondan kullanıyorum.
Clover Duygu8733 ben halis zeytinyagi sabunu ya da lavanta sabunu uzerine de dalanin sac kremini uyguluyorum.sabun kullanam dersen dalanin sampuani da cok etkili.
Duygu8733 Elifece peki ellerinizi neyle yıkıyorsunuz mesela ben katı sabun sıvı sabun kullanamaz oldum korkudan arkadakı maddeleri tek tek googledan arastırıyotum illa zararlı bısey cıkıyor aktardan el için defne sabunu aldım oda temiz yapıyormu bılmıyorum
Duygu8733 gizem sanırım marcellias da sodium benzoate var koruyucu sizde içindekiler kısmına bakın isterseniz
Duygu8733 gizem yves rocher da ammonium laurly sulfat ve sodium benzoate var işte ben surekli bunları arastırıp googledan tek tek bakıyorum içindekiler kısmındaki kimyasallara hiç bişey kullanamıyorum sonunda kafayı yicem herhalde
Svde Ersağ kullanıyorum ve çok memnunum. Hamile olduğumu öğrendiğimde herşeyimi ersğdan almaya başladım. Şampuan,duş jeli,rol on, el kremi hatta temizlik malzemeleri bile... tavsiye ederim hem türk malı hem doğal araştırınca sizde anlıcaksınız
gizem Duygu8733 o kadar da derin düşünme bence, çoğumuz şehirde yaşıyoruz baz istasyonları radyasyonlar, ellerde telefonlar, yediğimiz herşey organik mi? Kullandığımız deterjanlar? Yumuşatıcılar. Dokunduğumuz kapı kolları... bastığımız asansör düğmeleri. 😃
Duygu8733 Svde bakın bir varmı öyle bisey bakalım ben ınternette gordum sıvı katı hıc farketmez yeterkı zararsız bısey olsun
Svde Duygu8733 bahsettiğiniz maddeye dair bişey göremedim ama tereddüt ettiyseniz naturalive markasınada bi bakın derim %100 doğal ve sabunuda var
Duygu8733 Svde sodium cocoyl sarcosinate varmış içinde oda zararlıymış galiba doğal bişey yok piyasada
HilalCeylan1 Siz bu işi fazla ciddiye almışşsınız kızlar bu kadar büyütülecek bir durum değil altıüstü gebesiniz siz bebeğinizi iyi besleyin el sabunu şampuanınız kusur kalsın 😊
Duygu8733 HilalCeylan1 siz hamilemisiniz? Hamileyseniz size çocugunuz yüzde elli down sendromlu olucak diyen doktor oldu mu ? Önce empati sonra yorum
Fdunal Duygu8733 bence aynı şeyi yaşadım bana da dediler amniyosentez yaptırmadım korktum gittik özel hastanede nifti diye bi test var 2. 500 kan veriyısun yurt dışına gidiyo neyse sonuç temiz çıktı şükür 🙏şöyle söyleyim inanmamak gerekli bence para tuzağına düşürüyolar bazen ve benim etrafımda çoğu kişiye böyle demişler
HilalCeylan1 Duygu8733 tabikide hamileyim diğer bayanların dediği gibi neyin doğal saf olduğunu biz bu zamanda bilemeyiz ve zaten doğal saflık bu zamanda pek bir mümkün olmadıgı kesin benim en yakın arkadasıma da size söylenen söylendi kız çöktü sıvı alacaklardı vazgeçyi özele gitti daha sonra oradaki doktorlar bebeğin gayet iyi olduğunu söylediler bu bizim elimizde olan bişey değil onu korumak ona zarar gelmesin diye uğraşmak tabiki güzel ama bu konular fazla bu duruma
HilalCeylan1 Duygu8733 he bu arada empati yazmışsınız ama çocuğunuzla alakalı bir durum yazmamışım ben ve sizde ondan değil doğallıktan bahsetmişsiniz dikkatinizi çekerim
LittleMan Yanlış anlamayın ama neye ne kadar doğal desek bile onda da illaki ama illaki var sadece sabun şampuan değil yediklerimizde giydiklerimizde de... yani bu konunun ucu bucağı Yok okadar çok araştırırsak, hiç birşey yemememiz hiç bir şey giymememiz , hiç bir yere gitmememiz hiç bir şeyle temas etmememiz hiç bir şey kullanmamamız gerekiyor. Elbetteki şuan herkes çok hassas bir dönem geçiriyor. Ama iyi ama kötü ama zorlu... tabikide bizlerde bebeğimizin asla zarar görmesini istemeyiz hem karnımızda hem doğduktan sonra da... ama işte gerçekte şu ki ne kadar doğal desenizde bişeye illaki var . İçeriğine a var değilde b var yazıyorlar . Biz a yı hep olumsuz bildiğimiz için b ye bakıyoruz orda a ya göre daha zararsız gözüktüğünü görüyoruz . 3 yıl AVM’ de çalıştım bütün markaları biliyorum ve satıcılara nasıl bir bilgiler verildiğinide. Elbette ki doğal katsıız bir çok süslü laf ediliyor..aynı zamanda peyzaj mimarıyım bitki tohum vs bunlarıda biliyorum. Doğal görünümlü neler neler var . piyasa da o kadar okadar okadar çok ürün var ki neyin ne olduğunu İnanın kestiremezsiz. Şimdi kesin bu yazdıklarıma banada dersiniz gebemisinz diye ters cevap verebilirsiz. Sorun değil . Bebeğiniz için tabikide elinizden gelenin en iyisini yapmak istersiniz herkes ister ama bu kadar cok bunlarla boğuşmak banada biraz fazla geldi.
LittleMan Ve bak şuraya bir konu başlığı aç herkesin mutlak ve mutlak tanıdıklarına ve ya kendilerine bu testler sonucu mutlaka down sendromlu olabilir diye sonuç çıkmıştır . Ve bakıldığında çok şükür %90ı sağlıklı çocuklar olmuştur. Çünkü yapılan sonuçlar yüzde yüz değildir. Bazı oranlar üzerine yapılan olasılıklardır. İnşallah rabbim sağ sağlım sağlıklı sorunsuz bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin. 🙏🏼 Sonuçları duyduktan snra ister istemez psikolojik olarak bi üzüntü oluyor . Ama kesinlikle içinizi ferah tutun . Dualarınızı eksik etmeyin...