Kızlar 10 gündür reglm gecikiyor ve 4 gündür akıntım var ama kahverengi kanlı gibi falan ,test yaptım üç tane üç testere tek çizgisi bile çıkmadı bembeyaz kaldı test ,10 gün sonra kan vericem sizlerde bu tür akinti oldumu ,adet öncesi akıntı mi acaba yoksa gebelik durumu olabilirmi