Yenianne6706 Merhaba kızlar 21+2deyiz dünden beri hiç akıntım yok çok kuru normal bir durum mu bu? Çok endişeliyim hareketlerini de hissediyor gibiyim ama çok emin değilim ilk gebeliğim olduğu için :(
MelteM2cck Yenianne6706 hep akıntınız olacak diye birsey yok, o haftalarda normal. 30-32 haftalardan sonra baslicak akıntınız.
Yenianne6706 MelteM2cck hamileliğimin başından beri günde 2-3 defa iç çamaşırı değişiyordum akıntım fazlaydı bir anda kesilince korktum açıkçası
Yenianne6706 MelteM2cck hayır dünden beri olduğu için beklemede kaldım. Geçtiğimiz pazartesi vajinal fitil kullandım mantar için, o kuruluk mu yaptı dedim ama 5-6 gün sonra yapmaz herhalde. Doktoruma ancak yarın ulaşabilirim
Yenianne6706 teacher-mom21 benim bekarkende vardı hamilelikte artık kıyafetlerim ıslanacak kadar vardı dünden beri yok 🥹
MelteM2cck Yenianne6706 normalde senin haftalarında Akıntı kesilir zaten ama sen yinede doktorunu bilgilendir
CasperBingo Yenianne6706 merhaba durumunuz ne kadar sürdü bir sıkıntı çıktı mı ben de aynı durumdayım fitil kullanalı haftayı geçti ama akıntı kesilmesi devam ediyor