Ruhsuz sosyal yardımlaşma kurumuna gidip kayıt yaptırıyorsunuz. Doğum parası veriyorlar. Geçen yıl 400 TL idi, su yıl 600 falan sanırım. Doğum belgesi istiyorlar,kimlik bilgileri bide. Parayıda SGK ya gidip sizin adınıza yatırdıkları için siz alıyorsunuz. 2 yada 3 ay sonra yatıyor para.