Gozdeeuslu1 Kızlar henüz cinsiyetini öğrenemedim öğrenmek için neler yaptım bir kız bir erkek çıkıyor cinsiyetten anlayan varsa yardımcı olabilir mi ?☺️
Gozdeeuslu1 Ozgecan_caka21 Doktor bi kız bir erkek dedi Kızım var inşallah Buda Erkektir her iki meyveden de tattırmayı nasip etsin Allah ☺️🤲🏻 nerden anladın canım
Nurdoga Gozdeeuslu1 benim utrasyona benziyor bana erkek dedi erkektir die düşünüyorum benziyor benimkine sağlıkla gelsin bebislerimiz
Nurdoga Gozdeeuslu1 benim de 16 hafta özel doktor kesin erkek dedi devlettekide iki hafta sonra soyliyelim daha doğru olur yanılma olabilir mi
Nurdoga Gozdeeuslu1 benimde bir oglum var bir kızım olsun isterdim ama tabiki sağlıkla gelmesi daha çok onmli bakalım hayırlısı olsun diyorum
Gozdeeuslu1 myangelson evet bakalım tahminler tutucak mı tüm hurafeleri denedim ama net hiçbir şey yok 😂
Gozdeeuslu1 Nurdoga elbette canım sağlıklı hayırlı bir evlat olsunlar inşallah çarşamba öğreneceğiz bakalım ☺️