Bende hep sağ tarafta daha rahatım ama doktorlar bebek bi şekilde o kanı alıyor nasıl rahatsanız öyle uyuyun diyorlar sadece sırt üstü uyumak kordon dolanmasına ve tansiyon düşmesine sebep oluyormuş onun dışında sağ sol fark etmiyor sol kalçam ağrıdığı için hep sağ tarafta uyuyorum