34+5 günlüğüz bizim kız da bazen beni korkutuyor hareket etmediği zamanlarda 🙈 sıcak bi duş alıyorum sonra onu severek konuşuyorum onunla. Ben susunca tepki veriyor ☺️ tabi bu her seferinde böyle olmuyor bizim de 🙈 kızlar cilveli ve biraz da nazlı oluyor sanırım 🌸benim ilk gebeliğim sabahtan akşama kadar konuşurum onunla. Mesela şimdi kahvaltı yapıcaz kızım, işte şu meyveyi yiyeceğim sana vitamin olsun diye inşallah beğenirsin vs vs gibi. Ben ilk öğrendiğimden beri hep konuştum hatta eşim kafayı yiceksin artık bile demişti 😅 çok uzattım ama diyeceğim o ki korkma, bazen uzun süre uyuya da biliyorlar 🙏 içini ferah tut yani güzel anne🌸