Snem33 Bacaklarım çok kaşınıyor döküntüler var dahiliye doktoru hitrizin adında Bi ilaç verdi kadın doğum doktorum izinde o yüzden hapı kullanbilir miyim diye soramadım aranızda kullanan var mı etkisi nasıldı
27062010 Bende alerjik rinit var kullanıyorum hitrizini canım ama sen gene doktoruna sor bence öyle başla
27062010 Snem33 merhaba şimdi 9 haftalık kullanıyorum ama ilk hamileliğimde 4 5 ay kullanmıştım hiç ara vermeden
Snem33 27062010 hmm anladım kullanmaya başladım hiç duramıyorum kaşıntıdan biraz iyi geldi 34. Haftamdayım bende sorun olmaz sanırım doktoruma ulaşamadım maalesef