S-tekin Nurrr0006 yok hayır. Kimyasal değildi. 7 haftalıktı bebeği göremediler gelişmemiş. Ama kese vs herşey göründü. Boş gebelikti malesef
Nurrr0006 S-tekin geçmiş olsun hamilelik düşünüyorsanız gerekirse kürtajı yapsınlar ya 10 15 dk sürer zaten riske atmayın Allah şifanizi versin inşallah ❤️🤲
S-tekin Hayal23455 evet. Hep vajinal ultrasonla bakıldı. Ve son parça için önemsiz basit bir parça bekleyin kendiliğinden düşsün dendi. Hap kullandım o da düşürmedi.
Hayal23455 S-tekin hmmm bende boş gebelik geçirdim kendim düşük yaptım hapsiz falan ama hiç parça kalmamış dendi .. geçmiş olsun
2prensesannesiiii S-tekin parça düşmez diyebiliyorum ama dr düşer dedi mi çünkü bi yakınım 2 kez kürtaj oldu parça kaldığı için tekrar kürtaja alındı sonra sağlıklı bi şekilde gebe kaldı geçmiş olsun
sacmalamakizim S-tekin Canım hiç bakma çevrenin ne dediğine, sen kendi sağlığını düşün sağlığın için yap, korun inşallah parça düşerse daha sağlıklı bir gebelik olur, hakkında hayırlısı olsun. 😊
S-tekin 2prensesannesiiii evet. Aynı parça için 3 kez gittim hap verdiler hep. Ama bir süre sonra hap etki etmedi kanama bile olmadı. Bekleyin 4-6 hafta kendiliğinden düşsün dediler. Hiç kürtaj yapmayalım küçük bir parça dendi. Ben yurtdışındayım dillerinde tam olarak bilmediğim için ifade edemiyorum kendimi