Kizimi 17+1 de hissetmistim.Dünden beri ara sıra sag ara sira sol kasığımda tam vajinanin üzerinde diyeyim ufak gaz sancisina benzer bir sey hissediyorum özellikle yatınca.Gaz bence ama emin de olamadim hareket icin erken mi cuma günkü ultrasonda epey hareketliydi kizimin 12 hafta ultrasonunda yatay bir görüntü varken yatar pozisyondayken bu dik duruyordu ama 5 bucuk cm lik bir bebek hareketini hissettiremez diyorum sizce de gazdir dimi ?