Hey_makaron Kızlar benim bir sorum olacaktı. Benim ilk bebeğim 33 haftalık premature olarak dünyaya geldi. 9 sene sonra şimdi tekrar hamileyim yine doğacak bebegim prematüre mi olur? Bu düşünce beni çok korkutuyor:(
Mariaa Hey_makaron hyr canım olmaz ALLAHIN izni ile Çünkü benım yengem premetüre doğurdu Şuan kızı maşallah büyüdü 8 yaşlarında 2 cı kızına hamıle kaldı zamanında doğurdu 2 yaşında oda Kötüyü gecırme kafandan hep zamanında doğucak diye telkin de bulun kendine Hayırlısıyla kucağına alırsın vaktinde inş 🌸🤗
Hey_makaron İnşallah dediğiniz gibi olur bende öyle düşünmek istiyorum. Yaşadığım süreç çok zordu çok zor cesaret edebildim tekrar bebek dusunmeye. Çocuğum kardessiz kalmasın istedim. İnşallah aylı günlü doğar bebeğim🙏🙏
Meliha__ Hey_makaron evet zorunlu sezeryana alındım kordon dolandigi için kan akımı olmuyor du kalp atışları zayifsi ilk kasılmalar başladı sonrasinda tedaviler vs derken iyi oldum en son işte kordon dolandi erken doğum yapmak zorunda kaldım
Pnrdrsn Benim 2 çocuğum da prematüre doğdu. Kızım 18 oğlum 14 yaşında . Çok şükür cigerleriyle ilgili de başka bı sıkıntıları da yok. Erken dönemde pürüzsüz mama sıkıntısı yaşadım hepsi bu. Belki rahatlatır sizi…