Gulseren_yagiz bkre_crk_ benim ikisi de sezeryan oldu ilk doğumda da çok çabuk toparlanmistim ikinci dogumda da çok kolay toparladım🌸🌸🙏
Aynur_41 İkinciye hamileyim aralarında 5 yas olucak nısan da doğuracagım inş tam istedıgım gibi oldu üst üste olsaydı bakamaz ilgilenemezdım yardımcı varsa hıc sorun etme rabbım kolaylığını verır
Mommmmy Kızım 5 yaşında bende yeni hamileyim. Benm için 4-5 yaş ideal . Hamileliklerim çok kötü geçiyor küçük bir bebekle tekrar hamileliği yapamazdım sanırım.
Eslem2112 Lykiav ben 🖐️😂 kiZim 2 yaşında ikincisi 31+1 günlük kazayla oldu ama iyiki oldu prensesimiz vardı şimdi de prensimizi bekliyoruz 🤲🦁💙
Lavinya_21 Lykiav 16 aylık oglum var ve 30 haftalık hamileyim kızıma.😬 Neler olucak bekliyoruz korkuyla 😅
ayse-celikci_46 Kızım 5 buçuk yaşında ikinciye hamileyim 24 haftalık ve ikinci doğumdan daha çok korkuyorum 😶