Sibelemre Bugün kızımı görmeye gittim ya çok iyiydi herşey çok iyi gidiyo onu görünce herşeyi unutup ona adaklandim çok güzel bir duygu rabbim herkese nasip etsin inşallah konya medicana ya gittim çok iyi ilgileniyorlar ilk defa gittim 27.2 🐣
Sibelemre bulutunannesi33 evet canım bütün organ ları ıyi dedi ve kilosu bir kilo 100 gr uzunluğu 35 ml
Eloelo Sibelemre bende bugün medicanadaydım odalarına falan baktık eşimle hemde muayenem vardı çok güzel hastane 👍
Sibelemre Eloelo evet çok iyi bi hastane ama benim sağlık güvencem olmadığı için ücretleri çok bugün 300 tl verdim. Muyene ye ve tahlil için 100 lirada ilaç bidaha girmicem galiba doğum ücreti de çok yüksek 3 bin 750 dedi
Eloelo Sibelemre benim doktorumda 125 lira oldu muayene ücreti benim özel sağlığım var hamilelik için çok fiyatlara vakıf değilim ama özel hastaneler genellikle böyle değil mi fiyat olarak ?