Medineuyanik benim doktorum çok eskilerden kalan bşr doktor hatta yaşadığım ildeki şuan benle yaşıt olan herkesin hemen hemen kontrolünü doğumunu yaptırmış bi doktor işinin tecrübesine güvendiğim için yaptırmama kararı aldım hatta bana detaylı ultrason için verdikleri kağıdın en altında kulağı var parmakları var böbrekleri midesi iyi diye sıralama yaparlar ama en altında bu muayene sonucunun %70 doğru verme sonucu vardır yazar dedi doğana kadar kimse sana bebekle alakalı asla net bişey söylemez dwdi bende kendimi strese sokmamak adına hiçbişeu yaptırmadım 5 düşük sonrası yaşadığım stres üzüntü içinde bile tutunan ilk bebeğim çok pimpirikliyim ama ne gelirse Allah’tan diyip yaptırmadım