Perşembe günü nasipse sezeryan olucam ve umut ediyorum ki herşey çok guzel gecicek ve hikayemide yazicam sizlere öncesinde biraz içimi dökmek kimseye anlatamadiklarimi sizinle paylaşmak istedim 35 yaşındayım ve bu benim 4. Gebeliğim ilk 2 gebeliğim kayıpla 20-24. Haftalarda 8 cm açıklıkla doğuma gittim suyum gelir gelmez sancı başladı ve 10 dk demeden doğum oldu ilk gebeliğini hatırlamıyorum travma olarak kaldı sanırım kızdı bebeğim sonra boşandım tabi filan filan aradan 5 yıl geçti ve suanki eşimle evlendim çocugumun olmayacağını söylemişti gittiğim dr.lar rahim ters ve rahim ağzı yetmezliğim var artı pcos dediler hep eşimle evlenirken bunu açık açık anlatıp çocuk düşüncesiyle evlenmedik 2 yıl gayet güzel geçti sonra birgün aşırı kusmalarim yüzünden Dr a gittim ve hamile olduğumu öğrendim ama öğrendikten hemen sonra kanamam başladı berkayim 24. Haftasında doğdu ama bir kaç saniye yaşadı sadece sonrasında ben bu defteri tamamen kapattım çocuk fikrini sildim ev aldık borç harç derken hayatımızi düzene sokmaya başladık yağız Ege’m gelmeye karar verdi hamile olduğumu öğrendim ve korku panik öyle çoktu ki yine kaybedicektim buna inanmistim sonra dünyanın en mükemmel adamıyla dr.umla tanıştım o benim oğlumun kurtarıcısı herşeye inandırdı beni 12+4 de serkulajimi yaptı hiç garanti vermedi sonra 36. Haftaya kadar geldik ve artık tamam dedi dikişleri alalım ve aldık sonra oğlumun suyu fazlaydı 37+2 de duzensiz sancilarima suni sancıyla destek olarak sabah 7 den gece 23 e kadar direndim ama 1 cm den ilerlemedi acilmam dr.um 10 da sezeryana almak istedi ama inadım inat ya yok ben deyince olcak neyse 11 de dr.umla konuştum ve canım dr.um hemen geldi sezeryana alındım ama çok korkuyordum sezeryandan hemsireyim milyon kez sezeryan görmüş biriyim her adıma hakimim ama bebeğim çıktığı anda ben öldüm 2 kez bebeğimi kaybetmis biriydim ve oğlum mosmordu yine öldü sandım bittim sonra yoğun bakımda olduğunu öğrendim son nefesiyle akcigerlerindeki sıvıyı atamamis ve bu yüzden morarmış 17 gün yoğun bakımda kaldı sonra evimize geldik herşey çok yarimdi ama oğlum iyiyd i oğlumun pda si kapanmadı yani kalp deliği kapanmdi Allah’a şükür şuan son kontrolüne goturcez oğlum 9 aylık oldu ve yeniden hamile olduğumu öğrendim kaybettiklerimin yerine bir kız bir oglandi bir oğlum oldu birde kızım Perşembe doğumum var Ecem dogcak ins onunla herşeyi doya doya yasiycam ins bana dua edermisiniz