Prmas61 Özellikle ayağa kalktığımda sol kaşığımda bıçak saplanır tarzda agrı oluyor normal mıdır ay sonunda kontrolüm var
Maviii_98 Bende de aynı durum var dün kontrolümüz vardı heyecanla sormayı unuttum bende de sol tarafta sanki kasılmış gibi Bi ağrı oluyor bazen. 14+4