Momy9861 Biraz önce lavaboya gittim, hafif kırmızı akıntıyla karışık renk gördüm,10 hafta 5 günlüğüz. Korkuyorum hafta sonunada denk geldi.6 haftalıkken kanamam olmuştu.
Hulo2105 Momy9861 aynı şeyleri yaşamışız. Bende dediğin haftalarda yaşadım. Doktor ultrasonda kanam alanı falan görmedi ama progestan verdi bitene kadar kullan dedi hala içiyorum 12+1 im
Hulo2105 Momy9861 gece olmuştu gittiğim hastanenin acile gittim hemen doktoruma da yazdım. Ertesi günü de kendi doktorum çağırdı zaten hiç sorun yoktu. İlacı bitirene kadar iç dedi sadece günde 1 tane içiyorum.
Momy9861 Hulo2105 fitil olarak kullanıyorum bende sabah akşam. Bundan sonra hiç olmaz inşallah bir sıkıntı
Hulo2105 Momy9861 inşallah canım çok korkutucu valla bi de burda okuduklarımda beni çok etkiliyor hep kötü düşünüyorum. O yüzden kötü postlara girmiyorum.
Momy9861 Hulo2105 bende aynı ya, girmemeye çalışıyorum, elimizde olmadan etkileniyoruz. Aslında hiç girip zihnimi meşgul etmek istemiyorum ama, elim gidiyo istemsizce