Oğlum ismi marsel olacak Allahın izniyle evet kimi beğenirken kimilerine hitap etmiyor yabancı diye söyleniyor ben netim o isimde ikinci isim gelenek diyen kaynanam var malesef ikinci isim komik kalıyır bu isim kendi yeterince tok diye düşünüyorum eşim marsel Alp mi koysak dedi bilemedim marsele alışamadan Alp diye seslenen kolaya kaçan olur diye düşünüyorum