BADE38 Arkadaşlar 1. Trimester de nasıl uyudugumuzun önemi varmı merak ediyorum doktorunuza hiç danıştınizmi?
Gozdecaner BADE38 kendini rahatsız hissettiğin döneme kadar karnının üstünde yatabilirsin demisti 20 lere kadar çok rahat yattım 23 te birwz daha yana dogruydum sonra hep yan yatabildim sadece bir süre sonrada sırt üstü yatmami yasakladı
BADE38 @Gozdecaner ben sormayı unuttum doktoruma sonra sürekli sola uyumaha başladım bu defa da kaliteli uyku uyuyamıyorum uyuşma ve kalça ağrısından teşekkürler
Mine-tayfun BADE38 Hemde çok benim minik tırtılım günümü güzelleştirenim inş rabbim olmayanlara da nasip etsin anneliği
Sdtnrsvn Rahatsız hissedene kadar istediğimiz şekilde uyuyabilecegimiz söylendi, şuan genellikle soluma yatıyorum, ağrım olursa biraz sağ sonra tekrar sol, soluma yatmaya gayret gösteriyoruz