Rukiss35 Kızlar gonalfı kullanalım 3 gün oldu bu gün iğneyi yaptıktan sonra kasıklarımda ağrı var normalmiş sebebi nedir?
Seda344 Yumurtaların hızlı büyümesinden kaynaklı. Bende çok kullandım o iğneyi. Normal ağrı. Olması iyiye işaret 🙃
YesimAykut orkidemm_ gonal f ile hamile olamadım canım, kullandıktan 2 ay sonra yani sat 29 mart hamile oldum o şekilde🤗