Busraakay_26 -snglsmsk bu bence kişinin hassasiyetine göre değişiyor ama kendini kasmazsan 5 sn olay benim ki kolay geçti
emirtimr1 -snglsmsk kendini kasmadıpım sıkmadığın müddetçe emin ol ağrısız ve sancısız geçer .çatala çıktığında güzelce derin nefes al kasma
asell13 -snglsmsk hala ayda bi vajinal muayne oluyorum kendini kasmadığın sürece sıkıntı yok rahat bırakacaksın
Busraakay_26 -snglsmsk herkesin acı eşiği farklı böyle düşünme önemli olay orda kalmayıp derin nefes almak
Lutulut Defalarca farklı doktorlar tarafından yapıldı hiçbirinde ağrı,acı,kanama vs olmadı. Kasmadığım için.
emirtimr1 -snglsmsk askım dürüst olüö bir doktor beni iki defa çatala çıkardı farklı zamanlarda çok kötü hissettim inanılmaz kötüydü benim için sonrasında doktor değiştirdim ve kendisi alttan muayene etmek istediğinde korktuğumu söyledim bana bunu sadece gebelik için değil kontrollerim de de olacağını söyledi ben üstümü değiştirirken gerçekten sakinleştirdi çatala çıktım bana sakin ol sadece güzelce derin bir nefes al dedi ve ultrason aletini soktu ani bir çevirme bile yapmadı ve en fazla gerçekten 15 saniye sörmüştür nazikçe çıkarttı ve bu kadardı dedi o an bütün korkularımı yıktı gerçekten. sen biraz kendinden emin olmalısın herkes elbette kötü tecrübe yaşıyor ama doktoruna da bu konuda çekindiğini söyle derim
emirtimr1 -snglsmsk burada olan kötü tecrübe yaşamış hanımlar elbette olabilir ama sen doktoruna belirt çekindiğini ve kendini de olumsuza şartlandırma 🌸
Drygrrs Hiç bisey olmaz boşuna kasilmayin 7 8 defa yaptırdım alttan muayene hiç bisey hissetmiyosun kendini kasma hepsi o . Mesane boş olunca daha kolay oluyor sanki ..
Seda344 6 yıldır binlerce kez çıktım oraya 😂 korkulacak bişi yok. Ben acı hissetmiyorum. Adetliyken bile çıkartıyorlar. Boşver bırak kendini. Sal gitsin. 😂 benim için artık çok sıradanlaştı
-snglsmsk Seda344 kızlar hepinizin yorumu beni ayrı ayrı rahatlatı sağolun sayenizde rahat bi muayene geçireceğimi düşünüyorum