Busra221 benim doğuma kadar çok bı ödemim yoktu hanj yüzüğüm parmağımı sıkacak kadar vardı ödem. Doğum yaptım (normal doğum) ellerim ayaklarım bacaklarım yüzüm bı şişti elime yüzük girmeyecek kadar. Canım yanıyordu artık ödemden ilk hafta tüm kilom ve ödem gitti. Ama 1 ay sonunda tamamen geçmişti desem daha doğru çünkü o süreçte ancak vücut kendine geliyor artık 1 ay sonunda normal boyutlara dönmüştüm. 8 kilo aldım bebeğim 3200 doğdu eve geldim hemen tartıldım 3 kilo gitmişti sadece. Kalan 5 kilom ilk hafta gitti 40 im çıktığında hamile kaldığım kilonun da 2 kilo altına inmiştim