Merhaba bu hafta annem çam ve sakura hastanesinde kadın hastalıklarından ameliyat olacak bende hamileyim refakatçi olarak ben kalmak zorundayım acaba yatabileceğim biyer var mı bilgisi olan biri var mı ? İçeri örneğin 5lt lil su alabilir miyim kendime yastık çarşaf götürebilirmiyim? Atıştırmalıl bişeyler götürmeye izin var mı ? Mini bi buZ dolabı var mı ? Sanırım Allah izşn verir herşey yolunda giderse 2 gece kalacak odalar tek kişilik mi acaba ?