Herkese merhaba bugün tam 8 haftalık olduk bundan 2 hafta önce doktora gittik kese herşey güzel görünüyordu hiç bir sıkıntı yoktu 2 gün sonra tekrar randevumuz var benim bir kaç gündür kasıklarım regli olmuş gibi ağrıyor herhangi kanama lekelenme yok ama bunu yaşayan var mı daha önce korkmalı mıyım panik yaptım biraz