Cnnsss Merhabaa 30 haftalık hamileyim ve bebegim 1 bucuk hafta önde gidiyormuş 29+4 de doktora gittim bebegim 1700 kg çıktı doktorum diyetisyene yonlendirdi,var mı bu şekilde olan🫣
Esraagunes Cnnsss benim kronik gastritim olduğu için diyetisyenle beraber ilerliyorum çokda zor yesem bir dert yemesem canım istiyor 😂
Cnnsss Busraakay_26 Şeker yüklemesi yaptırmadım günlük açlık tokluğuna olcuyorum o olculeri söyledim gayet normal dedi
Cnnsss Esraagunes ahh sorma gerçekten benim gibi yemeyi seven biri için de çok zor 😂😂aslında benim yeme düzenim yoktu şimdi düzenim olmaya başladı,ama tatlı vs yiyememek akşam çay yanına bisey yememek falan zorlamiyor değil 😂😂