ozanejla Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim.. Erken doğum riskim var.. 1 hafta önce doğumum gerçekleşecekti ama iğnelerle durduruldu.. Azönce lavoboya gittiğimde, böbreklerimde stent olduğundan dolayı kanlı idrarım ve iki parçacık geldi.. Sizce neolabilir
ozanejla ozanejla arkadaşlar bilgisi olan yazabilir mi? Nişan olabilir mi bu? Veya herhangi birşey acile gitmemi gerektiriyor mu??