Aysnr11
Yumurtalıklarım çatlamıyor normalde zaten,Ben ilk defa böyle kasık ağrısı yaşadım. Hayıt falan kullanıyorum acaba onun da etkisi var mıdır diye düşünüyorum . İlk defa ovulasyon testi de aldım, belki de takip edince çatladı diyorum.
İnşallah normaldir o zaman. Teşekkür ederim biraz fazla soru sordum 😊