Edaa1334 38+5 de böyle gece uykum tutmadı karnım öyle bir sertleşti farklı oldu ki ne oturabiliyordum ne uzanabiliyordum gece boyunca dolandım kendi kendime karnimla konuştum sende bu gün bir farklılık var hadi hayırlısı dedim ara ara gece sancım oluyordu ama zerre aklıma doğum olduğu gelmiyordu sabaha doğru bı iki saat uykuya daldım sancıyla uyandım kalktım lavaboya gördüm böyle kahverengi gibi kırmızı karışık nişanım geldi ondan sonra sancılarım 5 dakkada 3 4 sefer olmaya başladı cumartesi sabahı hastaneye gittim doğum başlamış dediler yatış verdiler pazar günü sabahı 2 buçukta doğurdum ama böyle sancım çok değildi oldugunda birden vuruyordu beni kivrandiriyordu gidiyordu hemşireyle konuştum sancin olması iyi birşey her sancida çocuk kendini dışarı atıyor az az ama sert gelen sancıyla 2 günde anca doğurdum Cnm Rabbim kolay eylesin herkesin doğumunu şimdi 2. Bebeğimizi bekliyoruz 6+4 günlük olduk