40+1 oldum bu gece itibariyle ve perşembe günü gittiğimde doktor çatı muayenesi yapmıştı yaptığında çatımın yukarda ve daha hiç açılmamın olmadığını sezeryana döneceğini söyledi fakat ben ne olursa olsun doğum anı gelene kadar beklemek istiyorum çocuk aşağıda ve sancıyla çatının genişleme olasılığı yüksek değil mi bu konuda bilgisi olan var mı lütfen bişey yazabilir misiniz kafam çok karışık doktoru dinleyip direk sezeryan için tamam demek istemiyorum normal doğumu zorlamak istiyorum