Cnuryasar kiz erken degil mi 😳😳 bende 27+5 deyim ama hala eksiklerimiz var hemde baya 🤷🏻♀️ bu arada nasil kurutuyosunuz bemim kurutma makinam var arkadasim ve ebe bi komsum var kurutmaya atarsan daha iyi olur dediler utulerken sadece dikis yerlerini uyuler gecersim dediler. Ama benegin kiyafetleri küçülur diye korkuyorum. Benim kiyafetlerim kucukmuyo ama esimin atletleri küçüldüğünü söylüyor ne yapicam anlamadim kafam karisti valla